dinsdag 7 september 2021

Met de kat op de fiets



 Zo, Lolo heeft het jaarlijkse bezoek aan de dierenarts weer doorstaan.
De 2 km heenweg heeft ze zich af en toe wel als een misthoorn achter mijn rug gedragen.
Maar bij de DA gedroeg ze zich keurig.

Ze is kerngezond.
Wel 9 ons afgevallen.
Dat lijkt enorm veel, maar in Pieps laatste levensjaar was ze flink aangekomen omdat ze het keer op keer voor elkaar kreeg om haar eten te jatten.
De eerste tijd na Pieps dood at ze erg slecht, dus ging het er zienderogen weer af.
En nu is ze dan eindelijk onder de 6 kilo. (5,8)
Een mijlpaal voor een kat die ooit 8,7 kg woog.



De terugweg was ze mega zoet en thuis sprong ze blij het mandje weer uit.

10 opmerkingen:

  1. Hihi, ik ZIE jullie fietsen, kat voor op de stang van de fiets (je HEBT vast geen stang....)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee ze gaat achterop in een draadgaas mandje dat ik ooit van een buurkat erfde.
      Ze heeft een stem als een bootwerker, dus het was fijn dat ze niet de hele weg tekeer ging.

      Verwijderen
    2. Snap ik, maar mijn fantasie ging weer eens aan het werk....

      Verwijderen
    3. Snap ik.
      Je zou het moeten kunnen tekenen 😂😂😂

      Verwijderen
  2. Telkens weer een drama, net als hier! Maar gelukkig weer alles goed, en een prachtig gewicht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met twee katten in de fietskar had ik vroeger een complete fanfare achter me aan.

      Verwijderen
  3. O, ik zag het voor me, als ik nog aan het "gekrijs van de poezen van onze zoon denk....gelukkig achterin m'n auto.
    Fijn dat ze gezond is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat ze weer goed door de keuring is gekomen! Ik vind het echt ongelooflijk wat voor geluid ze kunnen maken, een misthoorn is er niets bij, haha. Ik zie het voor me, jij op de fiets, poes achterop in het mand, en een kabaaaal dat ze maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lolo heeft een hele zware krachtige bas.
      Piep deed haar naam eer aan, dat was een echte gillende keukenmeid.

      Verwijderen