vrijdag 3 september 2021

Paria


Het feest van de stigmatisatie gaat beginnen.


Na 3 jaar zoeken naar een voor mij geschikte sportmogenlijkheid, dacht ik eindelijk iets gevonden te hebben.
Ik  meld me aan bij een klein clubje dat een uurtje in de week in een gymzaal beweegt ala Nederland in beweging.
Maar ik krijg te horen dat ik alleen welkom ben als ik twee keer gevaccineerd ben.
Want het betreft deels kwetsbare ouderen.
Dus nemen ze geen risico.

Eh het hele clubje is al gevaccineerd toch?
Wie loopt er dan risico?
Daarbij met een stuk of tien vrouwen in een hele gymzaal kun je toch prima voldoende afstand houden?

Wat wordt het volgende?

4 opmerkingen:

  1. Er komt nog heel veel meer vrees ik. Nou, dan niet, als ik niet welkom zoals ik ben, lijkt het me ook helemaal niet gezellig om mee te doen. Ik hoop dat je er zo een beetje over kunt denken, maar begrijp dat je ervan baalt hoor, vind je eindelijk iets, en dan dit weer! Inderdaad, iedereen is gevaccineerd daar, dus denken ze beschermd te zijn toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er zal nog wel meer komen, zeker nu het kabinet een coronapas wil gaan invoeren.
      Het is ook al niet het eerste waar ik van buiten gesloten werd.
      En het zal wel niet het laatste zijn.
      Maar ik ga er niet om liegen of prikken.

      Hoor toch ook steeds meer geluiden van mensen die dachten dat ze volledig beschermd zouden zijn en dachten dat ze lieten prikken voor de veiligheid van anderen en zich nu bedrogen voelen omdat beide niet waar blijkt te zijn.

      Verwijderen
  2. En de enorme massa op de grand prix mag wel.

    BeantwoordenVerwijderen