dinsdag 14 februari 2023

Culinair uit (bus) eten

Mijn uitjespotje lijkt momenteel het kruikje van Sarafat wel.
De bodem is nog niet in zicht.
Dus toen ik vorige week een mailtje van de UitBus kreeg dat er nog een plaatsje vrij was voor een viergangen verrassingsdiner bij Brasserie de Boerderij in Balkbrug heb ik niet al te lang geaarzeld.

Foto geleend 


De chauffeur ging op pad met een bus vol vrouwen deze keer.
 
Een deel van de dames kende ik al van vorige uitjes.
We kwamen terecht in een sfeervol verbouwde boerderij, die tot een paar jaar geleden nog een eenvoudige camping kantine was.

 

Voor een stamppot en Big King XXL mens als ik was het een hele verrassing.
Mooi opgemaakte borden die de maaltijd tot een waar feestje maakten.
Elke gang werd zorgvuldig uitgelegd.
Maar ik ben geen kei in onthouden 🙄.
Foto 1 Rundercarpaccio.
Foto 2 eh tja de bospaddenstoelensoep was al op voor ik er aan dacht om een foto te maken ☺️.
Foto 3+4 het hoofdgerecht met vlees dat op je tong leek te smelten.
Foto 5 het onvoorstelbaar lekkere frambozentoetje.


Nb blogger doet raar vandaag, dus de layout rammelt hier en daar wat.

3 opmerkingen:

  1. Een super uitje alweer. En wat een super diner! Dat was inderdaad smullen….

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat gezellig en maar goed dat je potje niet leeg loopt ;)
    En wat zien het eten er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat dat potje maar niet leeg lijkt te raken! Weer een leuk uitstapje geweest zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen