woensdag 1 februari 2023

Nog maar eens een keer

 Anderhalf jaar geleden won ik er al één.
En nu notabene weer.
De monsterboxtas.
Je kunt hem winnen door recenties te schrijven op de monsterboxartikelen.
Ik mocht kiezen tussen een Tshirt (niet mijn maat), een schort (gebruik ik zelden) en een tas.
En die is mooi stevig en een handig formaat.
Ik heb de vorige al in gebruik als handwerktas.
En aangezien er altijd meerdere handwerken rondzwerven komt ook deze goed van pas.
Want zeg nou zelf, dit staat toch gezelliger naast je stoel dan de gemiddelde supermarkttas.





7 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n (aan)winst. En wat kleurt jouw haakwerk er mooi in!
    Overigens zijn het fijne tassen met dit soort handvatten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een fijne tas die zo open sn stevig blijft staan, de meeste zakken in elkaar en kan je niet met een hand even wat uithalen of indoen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bof, zo'n leuke tas die groot genoeg is voor je haakwerk winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet te geloven dat je weer won, Marlien! Maar leuk is het natuurlijk wel... Wat een fijne tas voor je handwerkspullen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Wat een leuke tas. Hij ziet er heel sterk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leu zeg die tas! Staat gezellig ..
    Ook je vloerkleed is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Domme fout, moet natuurlijk leuk zijn!

    BeantwoordenVerwijderen