dinsdag 23 juni 2026

Op vakantie deel 11

 Als je dit leest ben ik al heel lang weer thuis.


Kleine Belties, Maandag 8 juni 2026

Net als vorige week kwam Gersom Klok weer les geven.
Er waren een stuk minder mensen, dat vond ik wel sneu.
Maar degenen die er waren werden flink aan het werk gezet.
Bijna alles kon ik mee doen.
Ik had alleen wat moeite met mijn evenwicht en in de naweeën van het vitamine D gebrek kunnen mijn armen niet goed omhoog.
Maar ik heb mijn "vrouwtje" gestaan, dus trots op mezelf.
Ik zag hem kijken toen ik schijnbaar moeiteloos 15 keer staan - zitten op de stoel meedeed en daarbovenop nog vijf keer in de lucht.
Hahaha, dat moest ik 's middags wel bezuren, maar het is me wel gelukt.


Er voor en erna maakte ik nog even de kaarten van vorige week af, voor zover dat ging.
Bij de roze en de groene moet ik thuis nog wat bij verzinnen.
Die met de vogeltjes moesten eigenlijk overdwars, maar de achtergrond was niet overdwars.
In mijn ogen dan.
Dus zette ik alles rechtop.
Ook leuk toch?


Eind van de morgen ging ik opnieuw op pad naar 't Keerpunt.
Ik kocht er het eea aan hobbyspul, want dat heb ik nog helemaal niet 😇😇😇.
En een klein kommetje van hetzelfde dure merk dat ik laatst op de kop tikte.



In de plastic zak zaten heel veel vilten wolkjes. 
Ik zie ze al zweven in blikjes.



's Middags was er bij de Crea weer kaarten maken.
Dit keer hadden we keus uit diverse achtergrondsetjes en een bak met stempelafdrukjes.
Ik maak eerst die wat kale kaart van vorige week af met een vlinder en een rondje met gefeliciteerd.
Daarna koos ik nog drie achtergrond setjes en bloemen.
Die kleurde ik eerst allemaal in, maar toen ik net aan het knippen was was de tijd om.

Het leuke vind ik dat ik nu ook beter weet hoe ik wat met stempels kan doen.
Daar heb ik nog heel wat van liggen uit de tijd dat ik ATC maakte.
En dat kan ik ook in blikjes en doosjes toepassen.



Wordt vervolgd.

12 opmerkingen:

  1. Ah wat een mooie kaarten en hobby spullen heb je toch nooooit genoeg😉lekker bezig zijn helpt voor alles.
    Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt allemaal heerlijk! Het lijkt me zo leuk om met elkaar kaarten te maken en als het materiaal dan ook nog wordt aangeleverd en je nieuwe dingen ontdekt en uitprobeert...
    Je hebt weer een voorraadje prachtige kaarten!
    En natuurlijk mag je jezelf lekker verwennen met leuk hobbyspul; dat gaat goed van pas komen in die gave blikjes van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig toch! Die mooie kaarten maken en oefeningen zijn ook best leuk! De kaarten zijn echt mooi! Leuke aanwinsten van de kringloop! Vooral die wolkjes! Heel bruikbaar .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O die oefeningen, knap dat je het kon.en wat een mooie kaarten!.
    Je bent goed geslaagd in 't Keerpunt, je kunt vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar train ik natuurlijk wel 3-4x per week voor.
      Maar van een superdikke dame die achter een rollator naar binnen hobbelt, wordt dit niet gauw verwacht.

      Verwijderen
  5. Wat leuk voor je dat die kringloop zoveel knutselspullen heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het valt me sowieso op dat er de laatste tijd bij kringlopen veel crea te vinden is.

      Verwijderen
  6. Dus die bloemen die zijn gestempeld en die heb je ingekleurd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo simpel is het.
      Gestempeld op stevig wit papier, ingekleurd, met een wit randje erom uitgeknipt en, al dan niet met een foamkussentje erachter ,opgeplakt.

      Verwijderen