zondag 4 december 2016

Het is weer voorbij

Ik geloof dat ik een beetje moe ben.
Het was niet erg druk op de rommelmarkt, maar ik heb toch nog voor een paar tientjes verkocht.
Trek de kosten eraf en ik kan een keertje uit eten.
Toch niet slecht, gezien ik natuurlijk een kraam vol creatieve spullen had en het maar af wachten is of het geschikte publiek komt.


En oooooh wat heb ik me keurig gedragen.
Heb maar 4€ uitgegeven aan 9 Jet kommetjes.
De ontbijtkommen die ik een paar maanden geleden bij de Action kocht, blijken niet erg sterk, dus ik kon wel weer wat aanvulling gebruiken.
En Jet, is erg leuk en past prima bij mijn ivoorkleurig servies.
Oke, Jet vind dat ze voor de sla zijn, maar ik vind ze perfect voor mijn musli,fruit,yoghurt ontbijt. ;-)




2 opmerkingen:

  1. Kijk, winst is altijd goed op een rommelmarkt, zoals je zegt, dat moet je altijd maar afwachten. En lekker weer wat opgeruimd, bijkomend voordeel!
    Leuke kommetjes! Lekker in stoppen wat jij wil ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grijns, ik had toch het liefste die andere 7 dozen en 7 zakken wol niet meer mee naar huis gesjouwd.
      Heb zelf geen auto. Dus dit was een unieke kans om eea kwijt te raken.

      Verwijderen