vrijdag 19 mei 2017

Gebed zonder end

 De bovenste twee lappen zijn helemaal met rijgsteekjes bewerkt.
Op de linker zitten een paar grote vlekken.
Geen idee wat het is.
Hoop dat ik ze er nog uit kan krijgen
Daaronder mijn allereerste patchworkje, een fantasiecirkel en een stekenlapje.
En onderaan twee lapjes vol vierkantjes en een molaproefje.
Dit zijn ufos waar ik zeker nog wat in zie.
 En dan deze lapjes in platsteek of kruissterk.
Ik twijfel.
De twee vierkantjes rechtsboven zijn wel iets om verder te bewerken voor project 75
En de twee onderste lappen zijn groot genoeg voor een kussen.
Maar de overige stukjes?

 De vissen staan op een dubbele lap die groot genoeg is voor (alweer) een kussen.
Maar voor Bert en Ernie is echt geen plaats in mijn huis, hoe mooi ze ook geborduurd zijn.


En dan deze nog.
Zucht.
Ik word een beetje depri van zoveel ufo's uit het verleden.



En dan was ik deze miniatuurborduurwerkjes nog vergeten.
Dat moeten nog kussentjes en merklapjes voor het poppenhuis worden.


4 opmerkingen:

  1. Sjemig! Wat heb jij veel geborduurd zeg! Wow! Wat een werk allemaal. Zou toch fijn zijn als je er iets leuks mee kunt verzinnen, want voor niets zoveel werk doen is super zonde.

    Geoetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie werkjes, allemaal! Wat Marlies ook zegt: ik hoop echt dat je er iets leuks mee kunt bedenken. Niet alleen omdat het vast veel werk was, maar ook gewoon omdat ze allemaal zo leuk zijn! Kun je er geen boekje van maken? De lapjes in platsteek als kaft? Ik roep maar wat hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij het vorige berichtje
    Een boek met allerlei kleine werkjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kleinste zijn 2,5cm, de grootste zeker 40cm.
    Er zitten wat dingen bij die mijn project 75 kunnen aanvullen, maar ook dingen waar ik me geen raad mee weet.

    Boekje is een idee, maar dat wordt dan wel een BOEK formaat a4 minstens.

    BeantwoordenVerwijderen