zondag 14 mei 2017

Ik loop een beetje achter


 Omdat ik mijn Hygge te kort vond heb ik een tussenbaan gemaakt met het haaientandenpatroontje van de deken die ik afgelopen winter gehaakt heb.
Nu kan ik beginnen aan de laatste rand die we afgelopen woensdag gekregen hebben.

 Anderhalve week geleden zag ik erg op tegen het ajourpatroontje van de latvian-sampler, maar toen ik er eenmaal mee bezig was viel het erg mee.
Om het voor mij overzichtelijker te maken heb ik voor elke herhaling van het patroon een aparte naald gebruikt.
En zo heb ik dus met 7 pennen zitten breien.
Wel moet ik nog het patroon van afgelopen week inhalen.
Ik maak me een beetje zorgen, want de patroontjes zijn al 10 weken achter elkaar erg smal, waardoor ik nog maar een heel kort sjaaltje heb.


En dit zijn de grannies van maandag en dinsdag.
Ik loop er dus nog 5 achter.

En ook het vakje per week ligt nog op me te wachten.

Toch ben ik niet ontevreden, twee dagen weg en twee grote extra stukken aan de Hygge die veel tijd vroegen.
Ik ga gewoon lekker verder.


2 opmerkingen:

  1. Adem in adem uit en rustig door ;o)

    Je Hygge is wel echt heel mooi.(ik blijf het zeggen hoor) Dat stuk haaientanden past er ook weer heel mooi bij.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouwe is ook mooi.
      Ik maak nu het laatste randje ook weer in alle 9 kleuren.
      Dan heb ik een lengte die beter bij mij past.

      Verwijderen