zondag 30 juni 2019

Over kunst en andere feestjes



Het lijkt wel of mijn hele leven bestaat uit uitjes en etentjes en feestjes.
Soms weet ik er niets over te schrijven.
Zo kregen  we woensdag bij één van de sociale eetcafes een lopend buffet en waren we uitgenodigd voor een bingo in de buurtkamer van een andere wijk.
Anne won er een vleesschotel en ik niets.
We bezochten vrijdag de open dag van  Eef Diteweg, en een BBQ in Nijverdal.
En zaterdag reden we via een prachtige route over oa de hondsrug, door Drenthe, ver Groningen in voor een gezellige familieverjaardag.
Ik hield al van het Drentse landschap en was er vaak op vakantie.
Maar de keren dat ik in Groningen was waren op de vingers van één hand te tellen.
Het weidse uitzicht in Groningen is adembenemend en niet te fotograferen.
Dat heb ik dan ook maar niet geprobeerd.


Bij Eef en zijn vrouw Nettie werden we weer met open armen ontvangen.



Ik denk dat Eefs manier van werken moet bezinken, want dit keer kwam ik meer werk tegen dat me aansprak.



We genoten van het uitzicht en de spontane gesprekken.




2 opmerkingen:

  1. Toch weer een bijzonder uitje! En voor alles geldt, mooi vinden doe je zelf, niemand kan je dat opdringen.....

    BeantwoordenVerwijderen