zondag 2 juni 2019

Vliegeren


Al eens eerder schreef ik een stukje over het vliegermuseum.
Dit weekend werd er gevliegerd op een nabijgelegen veld.
Dus gingen wij gisteravond even kijken.



Anne en Riks en zijn vrouw  waren een half leven geleden een tijdje overburen, dus dat even werd wel wat langer, want het zijn allemaal gezellige praters.




Mijn vriendje had binnen de kortste keren zelf een vlieger aan de lijn.





Maar ik kan nog steeds niet vliegeren. 
Dat mag hem de pet niet drukken, het was gewoon gezellig.
En er komt vast wel een volgende keer.




4 opmerkingen:

  1. Altijd zo leuk een vliegerfestival, hier wordt dat ook elk jaar gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n heerlojke zomerse bezigheid... Ik zie dat één vlieger zelfs lichtjes heeft; de technische ontwikkeling staat ook bij de vliegers niet stil 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en gezellig! Je vorige stukje heb ik meteen nog eens bekeken. Wie weet kom ik nog eens in de buurt van het vliegermuseum?

    BeantwoordenVerwijderen