zondag 5 januari 2020

Oudejaarsbank



Vorige week lootte ik op één van de weggeefhoeken een tuinbankje.
Althans, ik dacht dat het een bankJE was.
Bij navraag kreeg ik te horen dat ie iets langer dan 1.50m zou zijn.
Maar bij ophalen bleek ie langer dan ik.

Op de foto die er bij zat leek het een simpel zelfgemaakt bankje van pallets.
Maar bij aankomst troffen we een zeer stevige bank van vlonderplanken.
Loodzwaar ook nog.
Maar het is gelukt om hem thuis te krijgen.

Hij heeft een heerlijk hoge rug, dus kan ik er gewoon een rijtje tuinstoelkussens die ik nog heb liggen op leggen.

Alleen voor het plekje dat ik in gedachte had is ie veel te groot.
Voorlopig staat ie tegen de smalle kant van de bijkeuken.
En in de lente zien we wel weer.




4 opmerkingen:

  1. In het voorjaar ziet alles er weer anders uit en komen de ideeën vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, zo'n stevige bank, en als het voorjaarszonnetje straks schijnt, zie je opeens het perfecte plekje ervoor in je tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien laat ik hem wel staan waar ie nu staat.
    Muurtje is even breed.

    BeantwoordenVerwijderen