zaterdag 21 maart 2020

Omslagdoek




Ik vond nog wat restanten Fenna in de kast en ben nog even doorgegaan met weven.
Het is ruim genoeg  genoeg om een omslagdoek te maken.


Het was even zoeken naar een juiste kleur garen en techniek om ze aan elkaar vast te maken.
Uiteindelijk viel mijn oog op een bolletje dunne grijze katoen.
Op het eerste gezicht geen logische keuze, maar het werkt.
Zwart of een donkere kleur zou de mooie kleuren verzwaren en dat vind ik in dit geval een beetje zonde.
Een bescheiden gehaakt grijs randje geeft de kleuren voorrang.



 En de achterkant wordt ook mooi.
Toch wel belangrijk.

De kleuren zijn in het echt zoveel warmer dan de fotos tonen.
Jammer dat dat niet te vangen is.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend die kleuren,, wat wordt dit een mooie omslagdoek!
    Fraaie manier om het in elkaar te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die wordt écht mooi! Voor als we straks weer op terrassen kunnen zitten!...….

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Fenna bollen ken ik wel van de winkel, de kleuren zijn mooi warm. Wat een prachtige omslagdoek wordt het, ik vind dat grijze dunne garen een hele goede keuze. Wat doe je dat netjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De prachtige kleuren vielen mij ook gelijk op bij het openen van de Blog, wat zal dit een mooie omslagdoek worden. Daar krijg je vast heel veel positieve reacties op.......

    BeantwoordenVerwijderen