vrijdag 13 maart 2020

Mazzel




Ik koop  niet zo vaak meer een boek, ik heb er zelfs zeker 600 weggedaan toen ik verhuisde.
 Maar een enkele keer kom ik nog wel iets tegen waar ik niet omheen kan.
Zo stond dit prachtige boek van Kaffe Fassett deze week twee keer op Marktplaats.
De ene vroeg 25 euro, dat is me echt te gortig.
Maar de ander vroeg er maar 4.
Daar kwam dan nog wel pakketporto bij, maar dan nog is het een superkoopje.
 

Mijn hobbykamer, die soms ook dienst doet als eetkamer, is een stuk smaller en lager dan de vorige, dus het is woekeren met de ruimte.
Ik wilde mijn enorme tafel liever niet kwijt, maar het werd wel erg smal erom heen.
Dus zette ik er van die megahandige hoge smalle ondiepe CD kasten neer.
Die had ik deels al in mijn vorige woonplaats verzameld.
Ideaal voor het opbergen van kleine spulletjes, bollen wol, mijn verzameling Cantecleer hobbyboekjes, alle geweven vierkantjes, etc.
Deze week kreeg ik er van iemand nog drie cadeau.
Nu kan ik weer het eea dat nog rondslingerde kwijt.

4 opmerkingen:

  1. Wat een bof om zo'n boek voor die kleine prijs te vinden! En wat heb je een leuke hobbykamer, lijkt me heerlijk om daar te zitten freubelen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vroeg het me al vaker af: hoe krijg jij toch je kasten zo "strak"? Ik heb er vier staan, vol pockets, maar ze zijn wat wiebelig - ik heb ze bijv. ook niet gezekerd aan de muur - jij wel?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Halve houten knijper als spietje eronder klemmen.
      En ik heb bij ikea metalen u stukjes halen daarmee klem je de kastjes aan de bovenkant aan elkaar.
      Er zit bovenop links en rechts een gaatje voor.

      Verwijderen
    2. Hm dat is een hele kromme zin geworden.

      Verwijderen