zaterdag 7 maart 2020

Op de vlucht



We moesten gisteren ons huis ontvluchten omdat er bij de buren een vloer uitgejekkerd werd.
Auto rijden vinden we niet zo leuk.
Maar na enige aarzeling vonden we het toch wel fijn om een dagje lekker rustig bij onze grote vriend Anne en zijn dochter te zijn.
Marlien mocht ook mee.
En ze moesten iedere keer zo lachen als we ons achter de stoel verstopten.
Ze zijn soms een beetje dom hoor.
Is toch logisch dat we een beetje schrikkerig waren.
Het was allemaal zo vreemd.
Maar toch ook wel leuk, we mochten fijn in de stoel voor het raam liggen.
Er waren veel vogeltjes in de tuin, dat was wel leuk om naar te kijken.
En we kregen slagroom.
Nou dat ging er wel in hoor.
's Avonds gingen we gelukkig wel weer naar ons eigen huis.



Groetjes van
Piep en Lolo.



4 opmerkingen:

  1. Valt niet mee om in de herrie te zitten, al moet ik zeggen dat het hier meeviel met poes Merel toen de werklui bezig waren. Ze vond een plekje op onze slaapkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met mijn hyperacusis is het erg pijnlijk om hele dagen in die herrie te blijven.
      Dus zelf moest ik echt weg.
      En de dametjes zijn een dagje ouder, dus leek het me toch beter om ze mee te nemen.
      Vandaag zijn we opnieuw gevlucht omdat er in de muren gefreest zou worden.
      De rest van de week kan er af en toe nog wel iets te horen zijn, maar dan zet ik ff bouwvakkersoren op.

      Verwijderen