dinsdag 22 maart 2022

Dom mens!

Soms snap ik nix van mensen.
Is het hartstikke mooi weer, zit ze binnen naar het raam te staren.
Ik ben al zeker 6x naar binnen gelopen om haar te roepen.
Maar blijkbaar spreek ik chinees.
Uit arremoede ben ik er maar bij gaan liggen.
Geen lol aan zo.



Oooh wacht, ik zie het al.
Het witte busje stopt voor de deur.
Ze heeft natuurlijk weer eens op marktplaats zitten struinen.

Ja kijk , ze maakt een doos open.
Fijn, die is voor mij.




Ja hoor, ze loopt er straks weer netjes bij.
En wedden dat ze er maar heel weinig voor betaald heeft.

13 opmerkingen:

  1. Hahaha... dat is echt leuk verteld zo. Je kan er bijna een fotoserie van maken. En bij deze gebeurtenis hadden jullie beiden baat, da's helemaal fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had fotoSTRIP getypt, maar de bits en bytes maakten er weer es wat anders van...

      Verwijderen
    2. Haha, autoaanvullen kun je uitzetten hoor 😉

      Verwijderen
  2. Heel mooi deze jurken . Daar ben je zeker blij mee!
    Leuk verhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En voor 5 euro per stuk kan ik me er geen buil aan vallen.

      Verwijderen
  3. Wow, mooi!! En dat is echt heel goedkoop, fijn zeg. Vrouwtje blij, poeslief blij, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn niet nieuw he, maar zeker nog een rondje waard.

      Verwijderen
  4. Leuk stukje! Veel plezier van je nieuwe aanwinsten!

    BeantwoordenVerwijderen