donderdag 2 juni 2022

Buddy en Maatje fourageren

 

Vandaag ging ons uitje via een mooie route naar Heino naar  Budget Food.
Een winkel die je kunt vergelijken met de on line winkel Foodello, waar ik het laatst al eens over had.
Er worden producten op datum en restantpartijen verkocht.
Het eerste gedeelte van de winkel was voornamelijk gevuld met snaai en drinken.
Heel gevaarlijk voor mij 😇.
Maar in het andere gedeelte ook schoonmaakmiddelen, vuilniszakken en dergelijke.
En verswaren.
Zo wordt er het brood dat van de vorige dag over is van de plaatselijke warme bakker verkocht voor een klein prijsje
En in het koelvak vind je ook kaas en boter en dergelijke.
Ik vond niet alles even goedkoop, maar dat komt waarschijnlijk omdat er veel A-merken stonden en die koop ik normaal zelden. 
Je moet ook goed op de datum letten.
Als ik in de buurt woonde zou ik er vast wel vaker binnen lopen voor wat kleine boodschappen.
Nu was het een leuk uitje voor een keer.
Met een mooie rit door de prachtige omgeving.




5 opmerkingen:

  1. Lijkt me wel interessant, als je er niet te ver voor moet rijden?
    Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies, maar dit is 20km of zo.
      Ze zitten nu alleen in de kop van Nederland.
      Nog niet in het zuiden.

      Verwijderen
  2. Kijk dat is nog eens mooi, zo'n winkel. Vooral nu!
    Ik deed boodschappen en ontdekte dat bijna al mijn dingen niet 1 cent, maar 20 of 30 cent duurder zijn geworden....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat viel mij ook al op.
      Schrikbarend gewoon.
      Toen ik hier vier jaar geleden kwam wonen was een tweeliterpak melk 1,39.
      Nu 1,95.
      En dat is dan nog het goedkoopste merk.

      Verwijderen
    2. Inmiddels is ie 2,04.
      Ik heb mijn melkconsumptie drastisch verminderd.

      Verwijderen