dinsdag 13 september 2022

Anti Duur

 Ik kwam weer eens een restantenwinkel tegen: Anti Duur
De eerste keer dat ik de site bekeek was het voornamelijk snaai.
En nog weinig keus.
En best nog wel prijzig.
Dus liet ik de site links liggen.

Toen ik dit weekend weer eens keek, was het aanbod al een stuk breder en bij de huishoudelijke artikelen en schoonmaakmiddelen werd het opeens interessant.
Zo was ik me graag met een ouderwets stuk zeep, maar die heeft de supermarkt om de hoek niet.
Dus bestelde gelijk een voorraad.
De prijzen voor was- en afwasmiddelen rijzen in de winkel de pan uit, maar hier vond ik nog een ruime keus met ouderwets prijskaartje.

Ik had al het eea opgeborgen toen ik besloot er een blogje aan te wijden, dus moet je wat er niet op de foto staat maar van me aannemen.

Natuurlijk mocht er ook wat te snaaien bij.
En de gratis reep chocolade zei ik ook geen nee tegen he.

Toen had ik nog de keus: betaal ik de volle mep portokosten of bestel ik voor dat zelfde bedrag nog iets bij en ontvang porto vrij.
Dat werd een stukje jeugdsentiment met een dubbele betekenis.
Ik wist niet eens dat de echte Chocoprins koeken nog bestonden.
Heb ze echt al in geen jaren meer gezien.
Vroeger zaten ze in bedrukt zilverpapier in een netje.



En ik noemde Anne altijd Chocoprins.
(En ik zeg maar niet hoe hij mij noemde 😂🤭)


2 opmerkingen: