maandag 12 september 2022

En? Hoe heb ik het gedaan?

 

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden schreef over al die bedrijven die willen weten of je tevreden over ze bent?
Naar aanleiding daarvan besloot ik toch maar eens mijn vragen echt aan hen te stellen.
Bij de meesten blijkt dat niet te kunnen omdat ze mailen met een "no reply" adres.
En ook van de enkelen bij wie het wel kon kreeg ik geen reactie.
Maar toen er dit weekend weer eens een herinnering binnenkwam, stuurde ik de volgende vragen terug:

Mag ik u wat vragen?

Hoe was ik als klant?

Bent u tevreden over de communicatie?

Heb ik vlot genoeg betaald?


En zowaar kreeg ik net  antwoord:



Beste,

Dank voor je bericht en met jouw vraag ben je onze favoriete klant!

Je betaling voldeed je via Ideal dus dat ging erg snel. 

Communicatie hebben we niet veel gehad met jou maar je vraag vinden we wel erg leuk ;-)

Ik wens je een prettige dag verder!


mvg Tjeerd

BrillenkoordShop




5 opmerkingen: