zondag 24 juni 2018

Mien nieuwe tuuntie

Kreeg net twee fotos van mijn nieuwe tuin toe gestuurd.


 De voortuin, die toen ik hem voor de eerste keer zag vol met kleine bonte viooltjes.
Die zijn inmddels uitgebloeid en kunnen wel een schoffeltje gebruiken, maar wat een heerlijke bonte tuin vol verrassingen is dit!


Dit stukje achtertuin staat er vrolijk bij, maar er mist wat.
Gelukkig maar, dan is er ruimte om er mijn eigen stempel op te drukken.
Ook moet er nog een erfafscheiding komen.
Nu kijken mijn buren als ze achterom gaan wel heel  erg bij mij binnen.

8 opmerkingen:

  1. Ik mis er bomen in, is dat het misschien? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Links om de hoek staat een witte sering, maar er ontbreekt inderdaad iets in de hoogte.

      Verwijderen
  2. Wat fruitbomen of notenbomen kunnen volgens mij prima. Wat fruitstruiken en kruiden passen ook. Zo leuk dat je je creativiteit er weer op los kan laten. ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil er zeker weer fruit in.
      Recht om de hoek heb ik een pergola, daar wil ik een witte en blauwe druif.
      En bramen, frambozen, aalbessen en blauwe bessen.
      En een vlinderstruik.

      Verwijderen
  3. Kleurig is het al, nu alleen nog je eigen dingen toevoegen, inderdaad iets in de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komt voor de bakker !
      Al zal dat nog wel ff duren.
      Eerst huis inrichten en uitpakken.

      Verwijderen
  4. Wat leuk dat ze je vast foto's sturen! En inderdaad: het ís al een mooie tuin - ik kreeg uit eerdere foto's het idee dat het vooral steen en tegels was!
    (Ps: als je wilt heb ik in het najaar wel Japanse wijnbes en misschien ook de gele framboos voor je - moeten we even kijken hoe we ze bij jou krijgen! En stekjes rozemarijn? Stekjes lavendel? Oregano?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. R2A heeft sleutels van mijn huis en regelt ter plekke eea.
      Hij stuurde me de fotos.
      Achtertuin is voor 75% bestraat, voortuin is kleurrijk en zijtuin groen.

      En natuurlijk heb ik interesse in stekken.

      Verwijderen