vrijdag 28 augustus 2020

Too Good To Go en zo

 


Al een hele tijd heb ik de Too Good To Go app op m'n tablet staan.

Maar behalve twee bakkers die grote pakketten aanboden, waar ik als alleenwonende niet zo veel mee kan, was er hier niets in de buurt.

Tot opeens de Lidl ging mee doen.

Dus vanmiddag heb ik dan mijn eerste pakket voor €2,99 opgehaald.

Het ziet er goed, uit al zal een kilo aardbeien op maken nog een aardige klus zijn.

En ik heb geen idee wat je met spitskool doet.

Verder zit er in: aardappelen, cantaloupe, twee kropjes sla, bosuitjes en twee bananen.

Vanavond maar gelijk een smoothie aardbei banaan maken.


Voor een lief klein meisje maakte ik een mutsje.



En ik brak mijn derde bril in twee jaar.

Nou ja gelukkig heb ik er nog vier over, dus ik kan nog even voort.

En oh ja we hadden ook nog een geslaagd uitje, daar kom ik later nog op terug.



5 opmerkingen:

  1. Een prima pakket ,voor dat bedrag! Hier kun je zeker wat mee!
    Spitskool fijn snijden, roerbakken met kerrie , gehakt met ui bakken , in ovenschaal , gehakt ,spitskool , gekookte aardappelschijfjes daarboven op wat geraspte kaas en een halfuurtje in de oven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, de recepten stromen binnen.
      Dank je wel

      Verwijderen
    2. ...en anders even googlen voor je spitskool....er zal vast iets tussen zitten voor een goed recept.

      Verwijderen
    3. Dit recept vandaag gemaakt, zonder kaas, want dat mag m'n vriendje niet.
      Maar het was erg lekker.
      Nog een stuk kool over voor nog een maaltje voor mezelf.

      Verwijderen
  2. Spitskool is best lekker klaar te maken! En: ik kreeg je bericht over het kleine meisje, mAar kan niet zo goed mailen nu -;teveel letters doen het niet op de laptop....

    BeantwoordenVerwijderen