donderdag 13 augustus 2020

Overstag

 


Ik vond het altijd overbodige luxe, energievreters etc.
Maar ik heb bakzeil gehaald.
Na dagenlang amechtig hijgend en zwetend op de bank gehangen te hebben en 'snachts mijn bed uit drijvend, was ik zo depressief van alles, dat ik niet één maar twee aircoolers besteld heb.
Een voor in de huiskamer en één naast mijn bed.
Gisteren konden we ze ophalen in een naburige plaats.
Het bleken de laatste twee in de winkel.
En man, wat was het heerlijk ontwaken vanmorgen.
Ik beloof er verstandig mee om te gaan en ze alleen te gebruiken als de hitte de pan uit rijst.

10 opmerkingen:

  1. Goed gedaan! Het is te gek deze hitte!
    Werken deze met afvoer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, met water en / of koelelementen.
      Maar het scheelt echt een heel stuk.

      Verwijderen
  2. ik zie dat je parket hebt op de vloer. heb ik ook. geeft het geen vochtdruppels op de vloer?
    Ik heb nu een vaste airco maar dat is niet genoeg, ik had er graag nog iets bij .

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb laminaat.
      Het is geen vernevelaar.
      Wat ik er van begrijp is dat het water door buisjes gaat waar lucht langs geblazen wordt.
      Zo koelt de lucht.
      Ik vraag t wel even aan de vriend.
      Die heeft ze al wat langer staan.

      Verwijderen
    2. Hij heeft er tot nu toe niets van gezien, maar je zou er voor de zekerheid een handdoek onder kunnen leggen.

      Verwijderen
  3. bedankt, nu weet ik wat meer, en ga eens rondkijken bij Bol. com of zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze bij de Kwantum vandaan voor 50€ per stuk.
    Waren letterlijk de laatste, geen idee of er nog een ronde komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps je kunt hem ook zonder water gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap je... het was inderdaad niet te harden en met een plat dak op mijn slaapkamer, dubbel 'feest'. Ik denk hetzelfde over die apparaten als jij, maar ik ga er ook eentje aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen