zondag 2 augustus 2020

Van 10" naar 8"


Wat doe je als je tablet zo traag is, dat je voor het slapen gaan de grootste moeite hebt om nog een chatgesprek met je vriendje te kunnen voeren?
En zelfs een reset niet meer helpt.
Dan wordt het tijd voor een nieuwe.
Natuurlijk gaat dat op z'n Marliens en zoek je alles bij elkaar om er zo gunstig mogelijk uit te komen.
Ik vond een Lenovo 8" met Android 9 via Bol.com in de aanbieding bij Expert van 145 voor 125€.
Daar bovenop kreeg ik 5€ korting van Bol.
Verder had ik van verschillende marketingsbureaus nog punten die ik inwisselde voor Bol codes.
Dat leverde me nog eens 70€ korting.
Toen koste mijn nieuwe tablet nog maar 50€.
Nog een hoesje erbij natuurlijk.


Ik maakte een foto op m'n oude tablet, maar die kan internet niet meer vinden, dus maakte ik met de nieuwe maar weer een foto van de oude, hahaha.
Horloge ernaast, omdat dat leuk stond 😄.

4 opmerkingen:

  1. Super, je bent een echte handelaar! goed geregeld zo!
    Kun je hem ook zelf installeren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor het eerst bluetooth gebruikt om gegevens over te zetten.
      Moest wel weer apps ophalen, en heel veel updates en drie upgrades.
      En nu nog aan het ontdekken hoe alles werkt.
      Want Android 9 is compleet anders dan 6.

      Verwijderen
  2. Dat noem ik nog eens 'goed gescoord'! Wat een verademing hè als je tablet dan ineens heel snel is😉 Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk.
      Geen spitsuurgesprekken meer waarbij één zin er gemiddeld 20 min. over doet.

      Verwijderen