donderdag 27 mei 2021

Opruiming

 

Rotzooi in je huis, rotzooi in je hoofd.
En andersom.
Dus ben ik maar weer aan het ruimen geslagen.
Dat helpt zeggen ze.
Ik zie het niet zitten om elke keer naar het postkantoor te moeten.
Dus ben ik afhankelijk van ophalers.
Maar dat lukt de laatste dagen prima.
Ik zet telkens iets te koop en iets te geef.
Op Marktplaats of Facebook.
En als iets weg is zet ik er weer iets nieuws op.
En dat loopt wonderwel.
Sinds zondag ben ik 32,50 en een doos bonbons rijker en drie dozen spullen, een tuinkast en een plantenstandaard armer.
Maar ooooh wat verzameld een creatief mens toch veel om zich heen.



9 opmerkingen:

  1. Wat staat die strik prachtig, is ook heel mooi groen. Is ze aan het afvallen? Dat doet onze bejaarde (18) wel, dat zie je vooral bij de kaakjes. Hoort erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem toch maar gauw weer afgedaan.
      Ze vond het toch niet zo leuk.
      Lolo is altijd een kamerolifantje geweest.
      Het laatste jaar van Pieps leven stal ze ook vaak haar eten.
      Nu kan ze niet meer dubbeleten, dus ze wordt inderdaad wat lichter.
      Maar is nog steeds boven de maat.

      Verwijderen
    2. Het is ook een beetje rare hoek waarin de foto genomen is hoor.

      Verwijderen
    3. ;-) Ja, dat excuus gebruik ik zelf ook altijd, als ik dik lijk op een foto! ;-)))

      Verwijderen
    4. Lol, maar Lolo lijkt hier veel dunner.

      Verwijderen
  2. Ik zette laatst wat dingen op MP en op een lokale weggeefhoek op FB. Ruimt heerlijk op, en een ander heeft er plezier van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja precies.
      Morgen komt iemand twee grote zakken kleding halen voor haar moeder.
      Dingen die ik al jaren niet meer droeg, maar niet weg deed omdat ze nog niet versleten zijn.

      Verwijderen
  3. Mij helpt opruimen inderdaad ook als het rommelig is in mijn hoofd. Het werkt toch door op je psyche!

    BeantwoordenVerwijderen