maandag 28 februari 2022

Dit en dat en zus en zo

 Lolo wil altijd graag helpen met het bed opmaken.
Vorige week ging dat heel enthousiast mis.
Toen ik het laken onder haar strak trok bleef 1 nagel haken.
Gelukkig was dit al een knap oud laken.
Toevallig had de supermarkt om de hoek lakens in de aanbieding en daar zat zowaar nog een (wel wat saaier) blauw laken bij.
Dus dat was snel weer opgelost.



Dit weekend kreeg ik de eindafrekening van het afval.
Ik moet €7,20 betalen voor het restafval van 2021.
En dat wordt automatisch afgeschreven in 2 termijnen van €3,60.
Daar moest ik toch wel even heel hard om lachen.
Maar na 31 mei ben ik dus weer schuldenvrij 😂😂😂.

En vandaag heb ik weer een mijlpaal gehaald.
1,2km op de rollatorteller.
Door alle storm en regen heb ik afgelopen twee weken toch wel vaak over moeten slaan.
(De rollator gaat al vliegen bij windkracht 5)
Maar nu ga ik weer trouw een blokje om.
Zoals steeds, om de week met m'n wandelmaatje en de rest alleen.



En toen ik vanavond op de weggeefhoek een stapel mooie kunst en borduurbladen kreeg, was mijn dag helemaal goed.
Mijn Rummified/Wordfeud maatje, die aan het andere eind van de straat woont, was zo lief ze voor me op te halen.
Ze moest er toevallig toch vlakbij zijn.

4 opmerkingen:

  1. Goed gedaan, alweer wat verder gelopen! Mooie tijdschriften!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, al over de kilometer heen, goed bezig! Fijn dat het weer nu rustiger is, en je weer op pad kunt. En daarna even in een beschut hoekje buiten in de tuin zitten, met die mooie tijdschriften, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh al meer dan een kilometer (ik ervaar nu hoe zwaar dit kan zijn) oh, die tijdschriften, heerlijk!
    Toch fijn dat de gemeente meedenkt, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vandaag ging het dus echt ff helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen