vrijdag 4 februari 2022

Komkommertijd en zo

 Ziggo besloot in december opeens dat mijn tv en digitaal kastje niet meer van deze tijd zijn, dus had ik opeens alle Nederlandse en Engelse niet commerciële zenders niet meer in de huiskamer.
Gelukkig kon ik voor een paar tientjes een modernere tv overnemen.
Sinds gisteren ben ik bijna weer klaar voor de moderne tijd.
Ik moet alleen nog op zoek naar een HDMI kabeltje.
Ik hoef nu zelfs niet meer op te staan om de tv aan te zetten.
De oude dikke kont links gaat morgen op weg naar recycling.



Gisteren heb ik ook een nieuwe wandelmijlpaal gehaald: 550 meter.
Nog wel op m'n wenkbrauwen, maar het is weer 100 meter meer.
Mijn streven is nu om zover te komen dat ik weer zelf een boodschapje bij de supermarkt om de hoek kan gaan doen.
Maar dan moet ik nog iets meer meters kunnen maken en wat minder kortademig zijn.
Nu met dat rottige lapje voor binnen is gewoon niet te doen.



Lolo vind het overigens maar niets dat ik elke dag de deur uit ga.
Ze staat verontwaardigd te mopperen als ik thuis kom.
Dat wordt nog wat als de wereld weer normaal is.


Oh zou ik bijna vergeten: mijn kop borrelt weer van de creatieve ideeën, ben alleen nog te moe om ze uit te voeren.

10 opmerkingen:

  1. Als je maar oppast voor betonnen drempeltjes bij sommige winkels. Ik weet er nu alles van, handen in het verband en mijn neus....tetanus prik rijker en nog steeds wat pijn.....succes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn, dat je zo hebt kunnen regelen! Een kabeltje vind je ook nog wel. En toch een mooie prestatie 550 m!
    De supermarkt haal je beslist nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het is niet niks om zo weer je conditie te moeten opbouwen. Dat besef je helemaal niet als je gezond bent.
    Ik moet altijd glimlachen om de humor die je bezit en uitstraalt in je berichtjes! Het gaat je lukken, Marlien...
    En die creatieve borrels zijn een goed voorteken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat ik qua vermoeidheden aardig wat ervaring had, maar er bestaan er dus nog meer.

      Verwijderen
  4. dat heb je dus weer mooi voor elkaar gekregen met die tv.
    Fijn dat je je doel naar de goede kant kunt bijstellen!
    Ja, echt vermoeidheid is er in allerlei vormen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toen kwam ik erachter dat mijn digitale kastje helemaal geen HDMI ingang heeft 😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Morgen komt er al een nieuw kastje.
    Box moet je tegenwoordig zeggen 😉

    BeantwoordenVerwijderen