dinsdag 15 februari 2022

Ommentje

 Gisteren liep ik met mijn wandelmaatje voor het eerst een hele kilometer.
Vandaag viel hetzelfde Ommentje iets zwaarder.
Meer en koudere wind.
Dus maar wat rustiger aan.
En met tablet wat plaatjes geschoten.


Mijn nieuwste rondje bevat ook iets meer uitdaging: een heuveltje met schelpenpad.
Daar houden rollators niet echt van.


Mijn tuin begint steeds meer lentebodes te vertonen.
Naast sneeuwklokjes en boeren krokussen, zie ik in de voortuin al het blad van honderden blauwe druifjes tevoorschijn piepen.

6 opmerkingen:

  1. En zo kom je steeds verder.
    Gezellig al die lentebloemen in je tuin.
    Blauwe druifjes had ik nog nergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, doe maar voorzichtig hoor, op zo'n glibberig schelpenpad! Je moet er niet aan denken dat je uitglijdt. Maar wel heel erg fijn dat je nu al een hele kilometer haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was niet glibberig gelukkig, maar het rolt niet soepel.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ja vandaag was het een stuk zwaarder met die wind. Maar gelukkig staat er op 3/4 een bankje.
      Afwachten of het morgen kan.

      Verwijderen