zaterdag 10 december 2022

Eén, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven

Het werd weer tijd om de zolder leeg te halen. 
Normaal trek ik daar twee dagen voor uit.
Dit jaar heb ik er zeven dagen over gedaan.


Bij de kringloop nam ik nog wat ballen voor de boom 
en balletjes voor op tafel mee.


De superkitcherige kerstkrans
 hangt weer aan de deur.


Dit mini kerstboompje dateert nog uit
 mijn kamerbewoner tijd.


De wifi verlichting, die ik vorig jaar won,
heb ik dit keer om de lamp gedrapeerd.
Na 5 minuten was is het geknipper wel zat.
 Dus heb hem op ik een stilstaande optie gezet.


Ik kreeg nog wat ballen van m'n ex-buddy.
Samen met een kort stukje slinger dat al jaren
 ongebruikt in de doos bleef zitten versierde ik 
mijn kerstgroene retrolamp. 


Die crêpepapieren ijspegels heb ik ook al meer dan 30 jaar.
Ik was ze een beetje vergeten de laatste jaren, 
maar zo aan de luxaflex is het nog steeds gezellig. 


En uiteindelijk was de boom ook weer klaar.
Maar toen ik het licht aan deed, bleek de onderste lichtslinger het begeven te hebben.
Na de kerst maar eens in de uitverkoop kijken naar nieuwe.
Ze zijn alle drie al behoorlijk oud, 
dus de andere twee zullen het binnen afzienbare tijd 
ook wel begeven.


5 opmerkingen:

  1. Wat heb je het allemaal gezellig gemaakt! Ik hoop dat het je een beetje troost zal geven in deze decembermaand.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en gezellig je versierde huis! geniet ervan! Bij mij zaten er ook een aantal kleine lichtsnoeren in die natuurlijk ook stuk gingen . heb ik maar een hele lange nieuwe gekocht , 800 lichtjes voor een zacht prijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er heel verstandig je tijd voor genomen en nu is de tijd van genieten gekomen! Wat heb je veel sfeervolle hoekjes gemaakt, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen