woensdag 28 december 2022

Today is my favorite day



December zal voor mij  altijd een rare maand blijven denk ik.
Een maand waarin de vaste feesten voor mij ontbreken.
(Dat blijf ik moeilijk vinden)
Een maand met verdrietige dagen.
Een maand waarin ik liefde vond.
En weer verloor.

Maar tegenwoordig ook een maand met hier en daar goede herinneringen.
Zo zal ik de dag dat de kerstcaravaan van Radio Continu voor m'n deur stopte echt nooit meer vergeten.
En was het kerstdiner van de UitBus echt gezellig.
Ik hoop dat ze dat blijven doen.



Afgelopen week kreeg ik van vrienden en bekenden allerlei lekkers toegeschoven.
Versgebakken rolletjes en spekkoek, zeebanket, kerststol en flikken.


En als klap op de vuurpijl win ik ook nog eens dit mooie eindejaarspakket vol lekkernijen en een set mooie mokken.
Hoe verwend kun je worden!
Er zitten ook heel veel kleine verpakkingen bij die ik straks op mijn fietstochten als tussendoortje mee kan nemen. 

5 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens leuk, zo'n prijs! Gefeliciteerd.
    Ja december... een maand van terugdenken aan fijne dingen, maar ook van verdriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig toch zo'n fijne prijs, en je bent aardig verwend toch!
    En ja december is een moeilijke maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een fijn pakket. Gefeliciteerd en zo te lezen heb je er veel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bofkont! Het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief dat zoveel mensen aan je dachten..
    December vind ik ook geen fijne maand. Hoe ouder je wordt, hoe meer mensen je gaat missen.

    BeantwoordenVerwijderen