woensdag 21 december 2022

Hehe, eindelijk weer eens

 
Na tien dagen was het dan eindelijk weer redelijk genoeg weer om een rondje te maken.
Bijna 8 km op de teller (die ik nog niet heb).
Onderweg wat kerstkaarten bezorgd, een kerstbal opgehaald die veel groter was dan ik dacht, en bij het bezorgen van een kaart ook nog verrast met een leuk kersttrommeltje met een portie versgebakken rolletjes erin.
Natuurlijk heb ik ook een korte tussenstop gemaakt om te  genieten van het uitzicht op de brug.
En er nog een rondje buitengebied aan vastgeplakt, waarbij ik op het rechte stukje even lekker geracet heb in de 8ste versnelling met hoogste ondersteuning en wapperende manen.
Iedereen was vrolijk onderweg, of zou dat nou liggen aan die grijns die ik maar niet van m'n oren weg kon krijgen?



En nu ga ik een Chai Latte maken, de rolletjes vullen met slagroom en mijn verzuurde benen omhoog leggen.

Hier kun je lezen hoe het zit met kniepertjes en rolletjes.


Ps: en toen lag er 's avonds ook nog een lekkere doos bonbons van de buurvrouw in de bus.

En de volgende dag had m'n wandelmaatje plakjes eigengemaakte spekkoek in de bus gedaan ipv een kaart.


13 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven, ik zie het al helemaal voor me! Geniet van de rolletjes en je Chai Latte (wat dat ook mag zijn) en relax maar weer! 👍🏽

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Chai Latte is thee met melk en kruiden, oa kaneel en suiker.
      In mijn geval uit een zakje.
      Ontdekte het toen ik vorige winter aan het revalideren was.
      Het is opwekkend.

      Verwijderen
  2. Ik zie het voor me: jij racen met wapperende manen... fijn hè, dat het kan! Chai latte klinkt wel lekker, dat ga ik ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aldi heeft het soms.
      Ik bestel het heel decadent bij prijshamer

      Verwijderen
  3. Haha, ik zie het helemaal voor me, jij met wapperende haren! En die grote grijns, die iedereen die je tegenkomt terug doet lachen! Fijn om zo'n positief berichtje van je te mogen lezen! Hier schijnt nu volop de zon, ga straks lekker buiten wandelen, ik neem aan dat jij vandaag ook weer lekker op pad gaat. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, met wapperende haren op de fiets!
    Geniet van alle lekkers! Groet Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk voor je dat het weer kan!
    De mensen lijken in deze tijd toch wat vriendelijker dan anders, maar jouw blije gezicht heeft daar ook vast aan meegeholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze buitentemperatuur werkt er natuurlijk ook aan mee.....veel plezier op je e-bike .....maar kijk wel uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het koud je, vorige week!? De moed verging me om erop uit te gaan!.vandaag veel beter weer, dus straks een fietstochtje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren op het kleine stukje vanaf de supermarkt nat geworden tot op m'n geboortehemdje.
      Het regent hier nu.
      Hopelijk blijft het vanmiddag droog.
      Maar of mijn jas dan al droog is?

      Verwijderen