zaterdag 24 december 2022

Kerst kaarten en zo

 



Ik had dit jaar nog minder inspiratie dan anders om kerstkaarten te maken.
Maar ik kon de stapel kant en klare kerstkaarten nergens vinden.
En toen kwam (ex)Buddy langs met een doorgeeftas vol kerstspullen.
En daar zaten ook lege kaarten en leuke kersthangers bij.
En toen wist ik het opeens.
Mijn kaarten zijn altijd al super simpel en deze zijn eenvoudiger dan ooit, maar met een klein cadeautje voor in de kerstboom hoop ik de ontvangers toch te plezieren.
De hangers die ik overhield hangen al in mijn eigen boom.




Maar in de bonte boom van één van de ontvangers staat ie ook leuk.



Mocht je je nog vervelen met kerst, dan vind je hier een kerstverhaal uit de oude doos.

Ps spelletjesbuurvrouw kwam ook nog even langs om een kerststol te brengen.
Ze had er wel vier gekregen.
Daarbij een zakje musketkransjes.
Ik word enorm verwend deze maand.

4 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar dit verhaal! En je kaart staat mooi in de kaarten standaard.. dankje !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had weer een mooie creatieve kerstkaart van jullie
      Mijn dank

      Verwijderen
  2. Deze ontvangster was in ieder geval blij met je mooie kerstkaart (zie 1e foto). De hanger hangt in de cactus (geen ruimte meer in de boom...). Foto volgt!

    BeantwoordenVerwijderen