donderdag 9 november 2023

Muts 2

 Vrijdagavond kreeg ik het opeens heel koud.
Toen ik de volgende ochtend wakker werd was ik snip verkouden.
Dus er zat niets anders op dan ff een paar dagen helemaal niets doen.



Gisteravond werd mijn kop een klein beetje helderder.
Mooi moment om m'n breipennen op te pakken en m'n muts af te maken.

Ik maakte er van de zomer ook al één voor een vriendin, met een vrolijke pompom.
Die krijgt de mijne niet.
Is een beetje onhandig met een fietshelm.

Mijn muts heeft een gestreepte rand.
Ik had niet genoeg garen voor een effen rand, maar zo vind ik hem eigenlijk ook wel leuker.


Hij past goed bij m'n winterjassen.
Maar totaal niet bij mijn sjaals.
Maar goed, als het erg koud is kan me dat niet zoveel schelen.
Dan zijn warme oren belangrijker.


12 opmerkingen:

  1. 🙂 soms pakt materiaal tekort onverwacht leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. spelen met restjes is vaak leuk

      Verwijderen
    2. Helemaal met je eens! Ik vind de muts heel mooi geworden, en warme oren is inderdaad het belangrijkste. Hopelijk ben je inmiddels weer helemaal opgeknapt.

      Verwijderen
    3. Het gaat de goede kant op, maar m'n neus zit nog aardig vol.

      Verwijderen
  2. Gelukkig ben je weer opgeknapt. Ik vind de muts enig en zolang hij je warm houdt, maakt het niks uit of hij past bij je sjaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie muts! En ik vind het mooi dat de rand een andere kleur heeft.

    BeantwoordenVerwijderen