vrijdag 3 november 2023

Zo'n dag ........

......... dat je dan eindelijk weer eens aan het freubelen slaat.
Goed moment, om het tiny house dat al veel te lang staat te wachten, af te maken.
Gezellig met spelletjesbuurvrouw, die de ene kerstkaart na de andere in elkaar zet.
Terwijl bij jou echt alles mis gaat.
Kastknopjes die niet willen blijven plakken.
Een staande schemerlamp die na een uur priegelen klaar is voor de vuilnisbak.
Een onplooibaar  gordijn.
Lolo die op tafel jumpt , waarbij er vanalles in het rondvliegt, waaronder m'n kop thee.
En lijm over m'n tuniek.




Dan is het verstandig om even over te stappen op iets simpels 
In dit geval een kerst diorama, dat ik bij de kringloop tegen kwam.
Gewoon even met viltstiften freubelen.


Is een goeie om te onthouden:
Als je iets moeilijks gaat maken, zorg dan dat je ook wat simpels bij de hand hebt.

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo’n knutsel dagje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor die tip, zal ik me aan houden 😉
    Maar mooi is-ie dat diorama.
    Gezellig zo samen met spelletjesbuurvrouw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik ZOO leuk, samen wat prutsen! Gezellig hoor! (Maar wel fijn als het dan ook nog zou kunnen lukken....)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je ook wat eenvoudigers bij de hand had!
    de hand had! Is leuk geworden.. het Tiny house komt nog wel! Met pronty lijm blijft alles goed vastzitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De kwaliteit van de papieren onderdelen is ronduit slecht.

      Verwijderen
  5. Heerlijk om samen bezig te zijn. Helaas had je echte pech met je tiny house. Ik las je vorige blogje hierover en dacht alleen: wat een werk. Hopelijk komt het ooit af, want het is een leuk huisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi de frustratie kan ik me goed voorstellen vooral als poeslief wil helpen en het daardoor nog meer fout gaat (je hebt het zo mooi beschreven dat ik het duidelijk voor me zag đŸ€­). Heerlijk dat je nog een ander werkje bij de hand had!

    BeantwoordenVerwijderen