vrijdag 17 november 2023

Klaar voor de ijstijd

 Ik had nog wat restjes over en daarvan breide ik een superdikke megawarme kol.
Ik hoop oprecht dat ik hem niet nodig zal hebben, maar ik ben in elk geval goed voorbereid mocht de kou hard toeslaan.


Nu had ik graag weer eens aan de slag gegaan met m'n grannydeken, maar opeens zijn al m'n slofjes versleten, dus moet ik daar weer een voorraadje van haken.
Eerst maar eens op zoek naar wat garen.
Hopelijk heb ik nog wat over, heb zoveel weggegeven de laatste tijd.



4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je de kol niet hoeft te gebruiken, mijn lijf kan nu al niet omschakelen! Maar als je hem nodig hebt, loop je er prachtig bij, echt heel mooi geworden!
    Weggeven is lief, maar houd ook wat voor jezelf over! Die slofjes zien er leuk uit, slim om ze anti-slip te maken! Ik wil al weken beginnen aan een paar sokken met restjes en maaswol, maar de lopende projecten moeten eerst van de naalden, en het gaat heel traag op dit moment.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben al twee weken niet buiten geweest dus ik moet het nog merken.

      Verwijderen
  2. Wat ziet ie er lekker warm uit!
    Succes met je slofjes, ik hoop dat je nog goed garen vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet even boven opzoek.
      Ik weet dat ik nog ergens bollen turquoise en rood acrylgaren heb.

      Verwijderen