woensdag 21 februari 2024

Twente Decadente


Af en toe wordt aan de uitbusgangers gevraagd of we nog leuke tips of wensen hebben.
Zo vroeg ik vorige zomer of we niet eens een workshop konden doen.
En noemde daarbij ook de chocolade workshop van Twente Dekadente.
Ik schreef daar een paar jaar geleden al eens in een blogje over. (Klik hier)


Mijn wens werd zowaar al snel vervuld.
Dus togen we vandaag met een bus vol goede zin naar Hellendoorn.
Waar we ons in plastic verpakten.

Exbuddy ging ook gezellig mee.
(Ik moet toch eens een andere Nickname voor haar verzinnen)



Als eerste maakten we een hart.




Daarvoor trokken we eerst met een spuitzak een rand van chocola.
Dat viel nog niet mee.
Het werd wel een beetje hobbelig.



Vervolgens vulden we het hart op met een andere kleur.
Dat ging een stuk makkelijker.
 


Daarna versierden we het met de derde kleur.




En toen het hard geworden was deden we er nog een cellofaantje om.




Ook maakten we flikken, met een hoop versiering.



We besloten de middag met wat te drinken en een heerlijk stuk appeltaart.
En toen werd het alweer tijd om naar huis te gaan.




Het was een hele leuke middag en van mij mogen ze zoiets vaker doen.
Er zijn vast nog wel meer leuke workshopjes in de regio te vinden.
Om maar wat te noemen:
Staphorster Stipwerk
Paasstukje
Kerstkrans
Klomp beschilderen
Raamversiering
Etc





12 opmerkingen:

  1. Gaaf, die workshop, lekker decadent 😉 en leuk dat ze op je tip gereageerd hebben, hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie wil dit nu niet doen? En ondertussen natuurlijk ook nog proeven van de chocolade neem ik aan? Die andere workshops mag je houden, dat is echt niet mijn ding! Maar goed, gelukkig willen we niet allemaal hetzelfde, zou heel druk zijn bij de workshops of juist weer heel druk bij mij op de sportschool! 🤣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zijn vast ook nog wel andere lekkere workshopjes te verzinnen.

      Verwijderen
  3. Ik denk dat iedereen dit wel leuk en lekker zal vinden!
    Ook de andere ideetjes zijn prima.
    Gezellige vooruitzichten !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee van je. Heerlijk om zo een dagje bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt heel leuk.
      Ik ga het thuis ook eens proberen.
      Die flikken zijn echt niet moeilijk.

      Verwijderen
  5. Wat is het mooi geworden! Wat een superleuk en ook lekker uitje lijkt me dat.

    BeantwoordenVerwijderen