zaterdag 6 oktober 2018

Een beetje gek, maar wel helemaal op z'n Marliens



Sinds m'n verhuizing is m'n keuken al een doorn in mijn oog.
Groot genoeg en het keukenblok is het mooiste wat ik ooit in een huurhuis gehad heb.
Maar met minder kastruimte dan in mijn vorige huis.
Dat lostte ik tijdelijk op met twee witte kastjes van zolder.
Maar vanuit de huiskamer kijk je dus altijd tegen bovenstaande troep aan.
En die lelijke koelkast stond zowat in de huiskamer.


De afgelopen weken viel mijn oog steeds weer op dezelfde advertentie op Marktplaats.
Vrolijke kastjes stonden er op.
Maar het was voor een kinderkamer.
De kleuren waren hetzelfde als van mijn opgeknapte vitrines.
Maar ja best wel een beetje gek, maar wel leuk, beetje raar toch, maar zooo leuk, vreemd in een open keuken, maar toch zo echt ikke.
Zo ging het maar door in mijn hoofd, elke keer als de advertentie langs kwam.
Tot ik een berichtje kreeg dat de advertentie bijna vergelopen was.
Of ik nog interesse had, vroeg Marktplaats.
Toen heb ik de knoop toch maar doorgehakt en een gehalveerd bod gedaan.
De verkoper kwam me halfverwege tegemoet.
En de onvolprezen AO reed vanmorgen voor de zoveelste keer voor met aanhanger om mijn nieuwste aanwinsten op te halen.




En zeg nou zelf, dit staat toch veeeeeeel leuker.
Er moet nog wel wat aan gepoetst en gesleuteld, maar ik word er helemaal vrolijk van.

Nou zit ik alleen nog met het kinderbed wat er ook bij hoorde, hahaha.

12 opmerkingen:

  1. Echt op zijn Marliens...past bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig zo! Past echt bij jou. Enne .... Het bed kun je weer op marktplaats zetten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem op de weggeefhoek gezet.
      Hij is niet compleet

      Verwijderen
  3. echt prima en in de goede sfeer opgelost. Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk en helemaal Marlien! Het staat ontzettend leuk, vind ik.
    Ik dacht ook eerst "zet je het bed toch op MP, maar niet compleet op de weggeefhoek is beter, maak je vast iemand blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hele spul was 35€, dan lig ik niet wakker over dat bed 😁😁😁

      Verwijderen
  5. GEWELDIG! Wat moet je blij zijn met AO - ik vind vaak het vervoer van MP dingetjes het lastigste - daar ketsen aankopen vaak op af....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik moet zuinig op hem zijn. 😉
      Is er niet iemand te vinden via wehelpen.nl ?

      Verwijderen
    2. Een enkele keer wel, maar de site is ook wel vaak nogal dood - dan krijg je geen enkele reactie op een vraag....

      Verwijderen
  6. Mijn ervaring is dat er zelden gereageerd wordt op een vraag, maar dat er wel reactie komt als je reageerd op iemands aanbod.

    Het is denk ik in dit geval ook wel handig om iemand te benaderen voodat je hulp hodig hebt en niet pas op het moment dat je op marktplaats iets wilt kopen.
    Want op marktplaats willen mensen het liefst dat je iets gisteren ophaalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja, dat kinderbed komt misschien nog wel eens van pas, of je brengt het gewoon naar de kringloop. Maar inderdaad, het is veel mooier geworden. Alles achter deurtjes oogt gelijk een stuk rustiger. Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen