donderdag 4 oktober 2018

Burgers Zoo

Ik had nog jumbo-munten in mijn portemonnee, dus besloten AO en ik om voor bijna half geld een dagje naar de dierentuin te gaan.


Mijn favorieten blijven de stokstaartjes, dus die bezochten we als één van de eersten.
Maar er was nog veel meer te zien:





En natuurlijk eindigden we weer bij:



Op de terugweg namen we een mooie toeristische route en uiteindelijk zakten we vermoeid neer in Lemelerveld voor een eenvoudige, maar erg lekkere warme hap bij Zwakenberg.
Onder de berg groente zat nog een flinke schnitzel verstopt.



Een deel van mijn fotos is helaas mislukt, omdat mijn camera in de bush condensproblemen kreeg, waardoor ik ook daarna nog een tijdje last had van blurry beeld, maar dat kwam gelukkig uiteindelijk weer goed.
Je kunt alle fotos hier bekijken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk uitje, en jullie boften nog met het weer. Die stokstaartjes vinden wij ook zo ontzettend leuk om te zien, horen bij onze favorieten in Wildlands Emmen (waar we binnenkort nog een keertje gratis naar toe mogen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja we boften enorm met het weer.
    Ik ben lang gelednnin het oude dierenpark in Emmen als een blok gevallen voor de stokstaartjes.
    Gratis naar wildlands? Hoe doe je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig uitje! Wat is Burgers dierenpark toch veelzijdig hé.
    Een dag volop genieten!

    BeantwoordenVerwijderen