dinsdag 16 oktober 2018

Werk aan de winkel

Mijn tuin heeft aan de achterzijde geen schutting.
Nu ben eigenlijk niet zo van de schuttingen.
Maar mijn buren hebben recht van overpad.
En dat is nu zo open dat we er ons allebei niet gemakkelijk onder voelen.


Op de foto zie je de schutting van de achterburen.
Dan het overpad dat om onduidelijke redenen kadastraal bij mijn tuin hoort, maar gebruikt wordt door de naaste buren.
En het stukje gaas ervoor  is alles wat mijn tuin afscheidt.

Maar met een bescheiden budget is 8,5m schutting kopen nog niet zo eenvoudig.
De aanbieding van de plaatselijke bouwmarkt bood vorige maand alleen zulk lawaaibomenhout dat ik er diep treurig van werd.
Tweedehandsschuttingen op MP en FB zagen er ook al uit om te huilen.

Tot ik zondag tegen een nog maar een paar jaar oude bankirai schutting aan liep.
Binnen mijn budget en ook nog genoeg panelen om de slechtste delen van mijn al bestaande schutting te vervangen.


Nu moet ie alleen nog geplaatst.
Zucht.

6 opmerkingen:

  1. Dat heet mazzel, veel plezier ervan. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zat bij je verhuizing telkens plots in de helpende handen. De zucht die je nu slaakt wordt vast wel weer opgevangen! En dan heb je het binnenkort vast in orde daar achter bij jou. Mooie mazzel had je met deze panelen, zien er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en...je kan er vanalles aanhangen, plantenbakken enzo. Wordt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die hulp komt er wel.
    Maar ik ben gewoon heel erg moe.

    En ik ben niet zo goed met planten in bakken, maar vlinderstruiken, rododendrons en seringen lijkt me wel mooi ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was een bof met die schuttingdelen. Voor het plaatsen komt er zeker ook nog hulp . Het begin is er !

    BeantwoordenVerwijderen