zaterdag 3 maart 2018

Zaterdag randjesdag


 Alweer week 9 van Randje per week
En de lap is nu al zo lang dat ie niet meer op de foto past.
Het eerste randje moest ik flink aanpassen en ook heb ik gekozen voor een kleurtje extra.
Bij het tweede randje heb ik gekozen voor een kleur ipv twee en ik heb tussen de "huisjes" een kruisje meer gemaakt.


Vanmorgen bij het ontwaken lag er een dik pak sneeuw.
En volgens mij zit er nog meer aan te komen.
Ik voel het in m'n botten.

Vanmiddag moest ik er toch echt even uit voor de wekelijkse boodschappen.
Dik ingepakt, legging onder de spijkerbroek, extra vest onder m'n warmste winterjas en nog kwam ik verkleumd thuis.

5 opmerkingen:

  1. Je randjeswerk groeit en bloeit. Heb je al enig idee hoe lang het worden gaat?
    Wat een lekker pak sneeuw bij jullie; bij ons was er geen vlokje te zien (we hebben deze winter één dag wat sneeuw gehad).
    Ik begrijp dat jij niet zo veel van sneeuw houdt; nog even volhouden en de lente komt eraan (tenminste dat hóóp ik).
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt 2,5m.
    De lap is niet langer 😉

    Ik vind sneeuw prachtig, maar helaas denkt mijn lijf daar anders over.
    Een paar dagen voordat het valt voel ik me al ziek.
    Dat heeft iets met de verandering in de atmosfeer te maken of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Balen hoor!
      Zelf krijg ik hoofdpijn als het gaat sneeuwen, maar gelukkig hebben wij weinig sneeuw gehad.
      Het regent hier inmiddels, misschien bij jullie ook wel? Ik hoop dat je je snel beter voelt!

      Verwijderen
  3. je randjes zijn weer prachtig! 2,5 m is heel wat!
    Inderdaad een fraai gezicht de sneeuw, maar van mij hoeft het het niet... Er lag bij jullie meer dan hier, zo te zien, maar nu is het weg. gelukkig. Komt er echt nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk vrolijk wordt ie! Ook al zo kleurrijk ;o)

    En de sneeuw.... ugh.... was er ook niet blij mee. Gelukkig dooide het vandaag flink👍

    Groetjes! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen