zaterdag 31 maart 2018

Zucht zomertijd


Mag van mij afgeschaft worden.
Toen ik nog werkte kostte het me 6 weken om weer balans te vinden.
Tegenwoordig lukt het helemaal niet meer.
Ik slaap slecht in, wordt pas na de ochtendgymnastiek wakker, eet op rare tijden en ben hondsmoe.


Mijn dametjes snappen er ook niets van.
Jengelen op de raarste tijden om eten en rennen bij elke opwaardse beweging van mij hysterisch naar de keuken.


Creatief lig ik deze week aardig stil.
Maar mijn randjes van deze week staan er toch al weer op.
Flink verhaspeld, maar naar tevredenheid.
De bovenste, net als die van vorige week,  gesplitst om een betere verhouding te vinden.
De onderste gespiegeld.


2 opmerkingen:

  1. Vervelend toch die zomertijd! Ook ik heb er wat moeite mee.
    Maar gelukkig heb je nog wat randjes kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook wat uit balans wat slapen betreft, maar ligt denk ik niet aan de zomertijd, ofschoon....de zon mag wel eens wat vaker tevoorschijn komen !

    BeantwoordenVerwijderen