zondag 19 augustus 2018

Paperclip



Er wordt gebeld en als ik open doe staan er drie jongetjes voor de deur.
Of ik een paperclip wil ruilen?
En ik moet gelijk denken aan de drie kleine meisjes die in mijn vorige woonplaats elke zomer langs kwamen met een verfrommeld theezakje in een zweterig handje geklemd.
Tot ze op een zomer niet meer kwamen.
Ze waren groot geworden.
De meisjes hadden hele verhalen tegen me.
De jongens zijn een stuk zwijgzamer, ze keuren mijn aangeboden ruilobject met ernstige blikken goed.


5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd wat je voor de paperclip geruild hebt 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, maar waarvoor heb j hem uiteindelijk geruild????

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er stond toevallig een doosje met poppengezichtjes bij de hand.
    Daar heb ik een oudemannenkopje uitgevist.

    BeantwoordenVerwijderen