zondag 19 augustus 2018

Straatje om


Het werd tijd dat ik eens de omgeving achter mijn huis ging verkennen.


 Ik woon op nog geen kilometer afstand  vanhet bos.


 Maar omdat ik het bos nog niet ken en geen navigatie of kaart bij me had, leek het me verstandiger het zandpad er langs te nemen.



Ik genoot van de stilte.



Het landschap was zeer afwisselend.


En er was veel te zien.

Toen ik twee uur later op mijn wenkbrauwen thuis kwam, bleek ik maar 4km gelopen te hebben.
Maar wel een schitterende 4km

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke omgeving! Mooier had je niet terecht kunnen komen!
    En zo groen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige omgeving. Dat wordt genieten als je helemaal op orde bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gebied waar je nu woont! Mooier wonen kan haast niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk om zoiets mooi binnen loopbereik te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En overal hangt fruit dat je gewoon plukken kunt.
    Kersen, peren, hazelnoten, vlier, van de boerderij die hier vroeger stond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een schitterende 'achtertuin'! Wow! Daar zul je vast nog menig uurtjes vertoeven

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, dat van die mooie achtertuin had ik ook al bedacht - heerlijk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen