woensdag 18 augustus 2021

Katten, tassen, inchies

 Ik kwam nog wat oude fotos tegen van hobbies die ik had voor ik met dit blog begon.


Pointy Kitty was lang geleden razend populair en had fanclubs op oa Flickr.
Ik gebruikte het patroontje natuurlijk  om mijn, toen nog heel jonge, Piep en Lolo te vereeuwigen.


Tassen maakte ik meer dan tien jaar in alle soorten en maten, waarvan ik mijn rugzakjes toch wel het meest geslaagd vind.
Ik gebruik er zelf nog meerdere van.


Inchies heb ik denk ik een jaar volgehouden.
Iedereen om me heen werd er gek van.
Ik zag werkelijk overal inchies in.
Daarna stapte ik over op ATC, en vervolgens ging ik zentanglen, daarvan is op dit blog nog wel eea terug te vinden.

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn de meisjes leuk geworden toen.đŸ„°

    Ik gebruik mijn tas ook nog steeds.👍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij een tas van mij?
      Dat weet ik niet eens meer.

      Verwijderen
    2. Jaaaa en een hele fijne ook.
      Kan helaas geen foto posten hier.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke katten en tassen! ook de inchies zijn mooi. wat een werk was dat! Heb je er nog?

    BeantwoordenVerwijderen