zaterdag 14 augustus 2021

Vrijdag de 13e


Gisteren kreeg ik visite van chatmaatje (al zo'n 20 jaar) Anneke.
De laatste keer dat ik haar zag was al weer 3 jaar geleden tijdens mijn verhuizing toen ze een dagje kwam helpen met inpakken.


Na de lunch reden we naar de Lemelerberg, alwaar wij tot de conclusie kwamen dat we te lui waren voor een wandeling.
Dus genoten we bij het uitkijkpunt van het prachtige uitzicht.


We aten er een softijsje en reden nog een stukje door de mooie omgeving, voor we neerstreken op het terras van "de Nieuwe Brug".


Anneke had wat te vieren dus trakteerde ze me op een schnitzel Hawaï, die bijna net zo groot was als die je in Duitsland krijgt.
Ik ben vergeten om een foto te maken, maar het was erg lekker.
En zeker voor herhaling vatbaar.


2 opmerkingen:

  1. Gezellig toch zo’n dagje! Je woont in een prachtig stukje Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen