dinsdag 3 augustus 2021

Mega gepriegel

 Je dacht dat het gepriegel met boekjes erg was?
Ik kan je verzekeren: het kan nog veel erger!


De parfumflesjes links onder bestaan uit een vierkant en een rond kraaltje en een etiketje.
Het kleine ronde dingetje naast de stuiver is een kopje koffie.
Daar moet eigenlijk ook nog een oortje aan van wit metaaldraad.
Maar hoe ik dat nog voor elkaar moet krijgen?
De papieren zakken, met rolletjes pakpapier en bloemen moesten eigenlijk anders om.
Witte buitenkant en grauwe binnenkant.
Maar ik vind de bruine buitenkant mooier.
Tussen de twee zakken in: een fruitmandje met 3 stukjes fruit, waarvan twee met blad.
In het midden een versterker.
Links boven de stuiver een vaasje.
En rechts twee kamerplanten.

Hier heb ik dus wel een paar dagen over gedaan.
Met 5 minuten zag ik sterretjes.
Maar gelukkig kan ik nu over naar het grotere werk.

3 opmerkingen:

  1. Oh wat klein! Lekker dat je nu wat groter mag gaan werken 👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat van het geheel. Leuk dat je de stuiver erbij hebt gelegd, zodat je gevoel krijgt bij de afmetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Marlien. petje af! Nu het grotere werk....Succes!

    BeantwoordenVerwijderen