zondag 15 augustus 2021

Werk in uitvoering



 Met heel veel gezucht begint het wat te worden.
Ik liep, naast het gepriegel, toch wel tegen wat dingetjes aan.
Zo zijn alle houten onderdeeltjes krom.
En blijkt het papier niet goed tegen lijm te kunnen.
Dat was vooral bij de vloer het geval, die daardoor hier en daar beschadigd is geraakt.
Maar Marlien zal Marlien niet zijn als ze dat niet zou weten te verdoezelen.

Meeste ging gelukkig goed.
Ik heb zelfs een oortje aan het mokje weten te versieren.

Dit tiny tiny  huisje is ook in een grotere schaal te koop.
Dat merkte ik wel in het handboek, de aangegeven maten klopten niet altijd en ook miste ik onderdeeltjes die wel op de foto's stonden.
Ook laat ik een paar accessoires weg omdat er gewoonweg geen plaats voor is.

Nu nog op zolder op zoek naar stofjes voor de bank, kussens, vloerkleed  en gordijnen.
De schemerlamp in elkaar zetten.
En de stofkap erover plakken.
En dan moet ik maar weer eens op zoek naar een andere hobby.

.

6 opmerkingen:

  1. Je huis is écht leuk! Maar een nieuwe hobby zoeken - heb je er nog niet genoeg dan? Ik zag ergens geborduurde 3D-huisjes, vond ik ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb behoefte aan verandering.
      Nog niet gemerkt dat ik nauwelijks creatief meer bezig ben?

      Verwijderen
  2. Wat is dit ini-mini-huisje leuk aan het worden!
    Ik ben benieuwd naar je volgende projectje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een gepriegel... Maar ik vind het wel hartstikke leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen