dinsdag 5 oktober 2021

Zonder inspiratie ....

 .....kun je ook best nog wel wat leuks maken.


Beetje moeilijk om te fotograferen, maar dit is m'n vliegergordijn in wording.
Het schiet al aardig op.
En ik hoef er alleen bij elke aanzet bij na te denken.
Lekker zen dus.


Vanmiddag vond ik dit in mijn brievenbus.
Een certificaat van de wandelchallenge.
Ik heb 18 van de 20 keer meegelopen, al ging dat steeds meer op mijn wenkbrouwen.
Drie lekkere bonbonnetjes erbij.
En een medaille van de avondvierdaagse 2012 😁 als geintje.


4 opmerkingen:

  1. GOED ZO! (en ik houd van dat soort geintjes, leuk toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is mijn eerste medaille in bijna 60 jaar.
      Dus ben ik er zuinig op hahaha.

      Wel heb ik nog ergens een vaantje van een kinderolympiade, die gehouden werd op het grasveld voor mijn oma's huisje toen ik een jaar of 9 was.
      Daar was ik toen toevallig en iemand van de organisatie zag mij kijken en vroeg of ik ook mee wilde doen.

      Verwijderen
  2. Zeker heel "zen" om zo lekker te bezig te zijn!
    Mooi zo dat certificaat, houd je gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel.me verre van gezond momenteel.
      Maar vind dat ik ondanks dat best trots op mezelf mag zijn.

      Verwijderen