zaterdag 9 oktober 2021

Labels

 


Janny daagde ons op facebook uit om mee te doen aan haar nieuwe groep labels en textiel.
Nu heb ik al heel lang te kampen met een creatieve blokkade, dus leek het me een goed idee om eens met wat kleins te beginnen.
Maar blijkbaar zit de blokkade wel heel erg diep, want het koste me echt gigantisch veel moeite om mijn eerste eenvoudige labeltjes te maken.
Daar schrok ik best wel van.
Daarom ben ik superblij dat het me toch gelukt is, al zijn ze nog niet heel erg textielerig.

9 opmerkingen:

  1. textielerig of niet?
    Ze zijn wèl heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet met textiel, maar wel heel erg leuk! Hopelijk is dit het begin van meer creativiteit, en gaat de blokkade weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien niet wat je voor ogen had, maar wel leuk! Het begin is gemaakt ,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK vind ze leuk! (En ik zie ineens mogelijkheden voor de vlindertjes en bloemetjes, die ik onlangs kreeg... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ter aanvulling:
    De labels zijn van de HEMA.
    Het gevlochten raffiaband van Zeeman.
    En de vlindertjes, bloemetjes geen idee meer.
    Maar die kom je oa ook vaak bij winkels zoals Zeeman en Wibra tegen.
    Raffia vastgeplakt met Tesa decoratielijm (spray)
    En de rest met hobbylijm.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn leuk! Doorgaan hoor..., gewoon van alles combineren en eens speuren in je huis wat je allemaal kunt gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is zo'n blokkade vervelend hé! Vooral als het al zo lang duurt. Goed dat je er toch voor bent gaan zitten, je labels zijn een mooi klein project om mee te beginnen en ze zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja frustrerend.
      Ik had het zelfs spaans benauwd toen ik aan die labels begon.
      En ze zijn toch supersimpel.
      Wat stelt het nou voor?

      Verwijderen