donderdag 14 oktober 2021

Labelmallen

 

Omdat ik de labels van de HEMA wel erg klein vond, kocht ik Marktplaats een set snijmallen.
Zo komt de cuttlebug ook weer eens van pas.
Ik gebruikte wat restjes bewerkte Tyvek en een medaillon van bewerkte hobbyfoam.
Omdat ik hem toen toch nog niet helemaal af vond plakte ik er nog een vlindertje bij uit de enorme zak met grappige kraaltjes die ik ooit bij de kringloop mee nam.
Normaal  ben ik niet zo'n fan van plastic kralen, maar deze zijn zo megaschattig.






4 opmerkingen:

  1. Nu heb je voor ieder project een passende label, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtig label gemaakt! Leuk voor aan een cadeautje of zo...
    Die mallen ga je vast vaker gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waarschijnlijk (of wel zeker) gaat het net zoals met eerdere hobbies (oa inchies en ATC)in dit gebied.
    Een tijdje fanatiek en dan is het weer over.

    BeantwoordenVerwijderen