donderdag 19 januari 2023

Opruimen, verkopen en weggeven

 Nu ik eindelijk weer zonder al te veel moeite het postagentschap kan bereiken, ben ik weer begonnen met overbodige spullen op marktplaats te zetten.
Komende tijd komt daar stapje voor stapje nog veel meer bij.
Dat zal vooral veel hobbymateriaal zijn, want wat verzameld een creatief mens toch veel om zich heen.
De hobbymaterialen verkoop ik per doos, anders wordt het echt een enorme klus.


Hou mijn marktplaats dus goed in de gaten.





Ook heb ik nog een doos met glibber en glitterstofjes, geen grote lappen.
Kan gratis bij mij opgehaald worden.

5 opmerkingen:

  1. De doos met glittergaren vind ik erg leuk, maar is er ook mee te haken? Bij de kringloop lag ook eens veel dergelijk spul en ik had er een op proef meegenomen. Kon er echt niks mee, leek wel of het gewoon weer uit elkaar viel en het was erg lastig vast te houden. Week later stond er nog veel en een mevrouw erbij die ernaar stond te kijken, ik heb haar mijn ervaring verteld en zij besloot ook een bolletje te nemen, want het kan best dat ik te klunzig was om ermee om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gladde garens zijn gewoon wat lastiger te verwerken, maar het kan echt wel.
      Sommige garens lenen zich meer voor breien.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Het meeste heb ik al twee jaar geleden of zo uitgezocht.
      We wilden toen naar een rommelmarkt, maar dat ging om bekende redenen niet door.
      Er staat nog veel meer.
      Afgelopen jaar kon ik ook niet echt verder, omdat ik niet in staat was om pakjes naar het postkantoor te brengen.
      Dus nu hopelijk een inhaalslag.

      Verwijderen
    2. Er komt dus nog veel meer aan.

      Verwijderen