dinsdag 14 maart 2023

En wat vond Lolo er van?

 


Die vond het allemaal wel best.
De hele weg in de auto heeft ze nauwelijks een kik gegeven.
En in het huisje stapte ze uit de bench alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.


We hadden dit keer een huisje met uitzicht op een speelveld.
Het was er stil en leeg.
Maar Lolo zag vanalles en vermaakte zich prima.


Vandaag ben ik met Lolo even naar de dierenarts geweest.
De laatste tijd waren er wat dingen waar ik me zorgen over maakte.
Haar ogen veranderen van kleur, maar integenstelling tot wat op internet beweerd wordt, is dat normaal op haar leeftijd.
En ze vertoont wat stressgedrag.
Hopelijk wordt de temperatuur gauw hoger zodat ze weer lekker de tuin in kan.
Maar gelukkig viel het erg mee.
De dierenarts zei dat ze bijna niet kon geloven dat ze al bijna 17 is.
Zo sterk als een beer is ze.
Ze heeft een klein ruisje bij het hart, wat wel in de gaten gehouden moet worden.
En de kans dat ze artrose zal ontwikkelen is wat groter dan bij de gemiddelde kat, omdat ze als kitten poly artritis gehad heeft.
Maar verder is er geen enkele reden tot bezorgdheid gelukkig.




3 opmerkingen:

  1. Wat een stoere dame is dat! Ik heb het maar eens even verteld aan mijn Spooky en Boofy , want die kunnen mauwen in de auto hoor...
    Fijn dat het zo goed ging en dat ook Lola van de vakantie genoot!
    Tjonge, 17 jaar al! Altijd goed om even een controle check te doen als je vermoedens hebt. Geniet maar lekker van het beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb indertijd bij de verhuizing een ruime bench gekocht waar ze met z'n tweeën meer dan genoeg ruimte in hadden.
      Vandaag naar de DA ging ze mee in een klein kooitje.
      Toen mekkerde ze heel wat af.

      Verwijderen
  2. gezellig om zo met vacantie te gaan! Dat was toch even rustig genieten! Fijn dat Lolo goed gezond is!

    BeantwoordenVerwijderen